Онлайн-тиждень знань дітьми правил безпеки життєдіяльності
З метою проведення цілеспрямованої профілактичної роботи щодо попередження надзвичайних подій та ситуацій за участю дітей, підняття рівня знань та отримання навичок з безпеки життєдіяльності під час воєнного стану з 16.10. по 20.10.2023 року в ліцеї проведено онлайн-тиждень знань дітьми правил безпеки життєдіяльності.
Всі заплановані заходи мали чітку структуру, були проведені організовано. Найактивнішими учасниками заходів були учні початкових класів. З ними проведено онлайн-заняття, а саме:
Короткіх Л.В. провела онлайн-заняття на тему «Будь обережним, коли перебуваєш вдома сам», Федоренко О.В. з учнями 4-Б провела конкурс малюнків «Як поводитись із сірниками та запальничками», Сірош І.П., вихователь групи продовженого дня з учнями 2-х класів провела інтерактивну гру «Пожежна безпека», Панц О.Ю. з учнями 4-А класу виготовили книжку розкладку «Цікава подорож маленького сірничка». Зеніна Н.В., Трубка З.Д. з учнями 2-А та 2-Б класів провели хвилинки обережності.
Гаєвська О.Й., класний керівник 5-В класу переглянули та обговорили презентацію «Поводження в разі виявлення невідомого предмету».
Ткаченко О.М., класний керівник 7-А класу провела цикл бесід та занять, а саме: Бесіда «Правила поводження з невизначеними предметами та речовинами», дискусійна хвилинка «Будь обережним на вулиці і вдома», правила поведінки під час повітряної тривоги.
Учителями предмету «Здоровя, безпека, добробут» Довгань Н.П., Балан О.І. з учнями 5-х класів проведено тематичні уроки «Безпека та небезпека».
Всі педагоги, зокрема учителі початкових класів наголосили про правила поведінки під час повітряної тривоги.
На сайті ліцею розміщені пам’ятки для батьків та учнів: «Оновлені сигнали тривоги під час воєнного стану», «Поведінка в темну пору доби», «Дії населення під час вимикання енергосистеми».
Під час проведення вищезгаданих заходів діти повторили, узагальнили та систематизували знання про правила поведінки під час надзвичайних ситуацій, навчилися застосовувати свої знання в певних життєвих ситуаціях, продовжили розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення, мову, пам’ять, уміння орієнтуватися на вулицях в темну пору доби.
Вся робота впродовж тижня була спрямована на підвищення поінформованості учасників освітнього процесу з питання збереження життя і здоров’я в різних життєвих ситуаціях.