Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить!

Posted on Updated on

Проблема охорони психічного здоров’я дітей, актуальність якої стає все більш очевидною у зв’язку з існуючим зростанням нервово-психічних захворювань і функціональних розладів серед дітей, вимагає широких профілактичних мір в системі освіти.

Перший клас школи – один з найбільш істотних критичних періодів в житті дітей. Вступ до школи для багатьох з них є емоційно-стресовою ситуацією: змінюється звичний стереотип, зростає психоемоційне навантаження. Від того, як мине адаптація на першому році навчання, багато в чому залежить працездатність і успішність в подальші роки.

16 листопада 2015 року в Озерненській гімназії відбувся психолого-медико-педагогічний консиліум на тему: «Адаптація першокласників до умов навчання в школі»

В роботі консиліуму брали участь: Власюк Анатолій Петрович – директор гімназії, Ткаченко Ольга Миколаївна, Довгань Надія Петрівна та Івчук Тетяна Авдіївна – заступники директора з навчально-виховної роботи, Голяченко Галина Миколаївна – соціальний педагог ДНЗ «Сонячний теремок», Козак Людмила Петрівна – практичний психолог, Капалб Оксана Олександрівна – соціальний педагог, Марходєй Олена Володмирівна – класовод початкової школи, Макость Альона – медичнасестра гімназії, а також усі педагогічні працівники гімназії.

Головною метою присутніх на консиліумі було залучити учасників педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації першокласників до навчання в початковій школі, створити умови для аналізу свого особистісного досвіду і професійної компетентності, виробити рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації.

З вітальним словом на початку консиліума виступив  директор гімназії Анатолій Петрович Власюк. Про актуальність проблеми готовності дитини до навчання у школі розповіла Голяченко Галина Миколаївна – соціальний педагог ДНЗ «Сонячний теремок». Про психолого-педагогічну готовність учнів до школи та результати адаптаційного періоду учасникам консиліуму повідомили практичний психолог Козак Л.П. та соціальний педагог Капалб О.О. Про стан здоров’я першокласників розповідала Макость А. медична сестра гімназії. З темою «Педагогічний супровід молодшого школяра на етапі адаптації. Навчальні досягнення та навчальні можливості  учнів 1 класу» виступила класний керівник 1- Б  класу Марходєй О.В. Наприкінці консиліуму всі учасники обмінялися думками і розробили рекомендації для всіх учасників начально-виховного процесу, що дозволять поліпшити адаптацію першокласників до умов навчання в школі.

Завдяки проведеному психологічному обстеженню першокласників (готовність до школи, емоційне самопочуття, соціометричний статус), був зроблений аналіз самопочуття учнів в адаптаційний період, їх психологічний стан, на підставі діагностичних даних були визначені і домінанти розвитку потенційних можливостей та здібностей учнів.

Робота консиліуму проходила в атмосфері співпраці, дружнього колегіального спілкування.